Kymco Xciting 400i. Σχεδιάζοντας εμπειρίες οδήγησης!

Με εντελώς νέα και σύγχρονη σχεδίαση, το νέο μέλος της οικογένειας Xciting αποτελεί μια καινούρια αντίληψη στα scooter με sport χαρακτηριστικά, κάνοντας τον αναβάτη να ανακαλύπτει μαζί του νέες διαστάσεις στη μετακίνηση, σε μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

14.2 14.1

Η σχεδιαστική ομάδα έρευνας και εξέλιξης της Kymco κινήθηκε κάτω από ένα συγκεκριμένο σχεδιαστικό «δόγμα», προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα σύνολο Ασφάλειας & Ευελιξίας, ανεβάζοντας τον πήχη της κατηγορίας ακόμα ψηλότερα.

Στον αισθητικό τομέα, οι σχεδιαστές του Xciting δημιούργησαν από το μηδέν ένασύγχρονο σύνολο, ακολουθώντας σχεδιαστικές τάσεις που συνδυάζουν υψηλή αισθητική με sport πινελιές και τονίζοντας ιδιαίτερα το επιθετικό look. Οι ισχυροί προβολείς χρησιμοποιούν τεχνολογία LED DLR, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα έχει ενσωματωμένα Led guides. Νέας σχεδίασης είναι επίσης και το εμπρός τμήμα του θώρακα, εξασφαλίζοντας χαμηλή αντίσταση στον αέρα, παράλληλα με ικανοποιητική προστασία του αναβάτη στις υψηλές ταχύτητες ταξιδιού.

Ο χώρος κάτω από την σέλα φτάνει στα 43 λίτρα, φιλοξενώντας με άνεση κράνος και αδιάβροχα, αλλά και αφήνοντας χώρο για μικροαντικείμενα. To σχήμα του επιτρέπει επίσης την αποθήκευση φορητού υπολογιστή 15 ιντσών, ενώ διαθέτει φωτισμό με αισθητήρα κίνησης.

Τέλος, o αναβάτης έχει στη διάθεσή του ψηφιακά όργανα με πλήρεις ενδείξεις σε οθόνη υγρών κρυστάλλων υψηλής αντίθεσης, με το στροφόμετρο να παραμένει αναλογικό, τονίζοντας τη sport εμφάνιση.

Ο νέος σχεδιασμός συμπεριλαμβάνει τόσο το πλαίσιο, όσο και τα περιφερειακά του:  Άκαμπτο, με περιμετρικό χωροδικτύωμα, προσφέρει απουσία ταλαντώσεων και απόλυτη αίσθηση ακρίβειας σε όλες τις ταχύτητες, παράλληλα με χειρισμό που παραμένει φιλικός και άνετος.

Στα φρένα συναντούμε πλευστούς δίσκους τύπου “μαργαρίτα” με ακτινική τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και σωληνάκια υψηλής πιέσεως από νέα υλικά κορυφαίας τεχνολογίας. Αποτέλεσμα η ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο φρενάρισμα.

Το Xciting κινεί ο νέος 400άρης κινητήρας G5-SC,που είναι 16 κιλά πιο ελαφρύς από αυτόν του Xciting 500, αποτελώντας ένα πραγματικό “διαμάντι”, που ενσωματώνει ότι πιο προηγμένο κυκλοφορεί σήμερα στους κινητήρες νέας γενιάς.
Με 399 κυβικά και τροφοδοσία ψεκασμού αποδίδει 36 ίππους στις 7.500 στροφές, με τη ροπή να βρίσκεται στα 37,7 Nm στις 6250.

Το… weight lifting αφορά σε πολλά σημεία του νέου scooter, περιορίζοντας το συνολικό βάρος κάτω από τα 200 κιλά, μειώνοντας την κατανάλωση και αυξάνοντας την οικονομία χρήσης αλλά και την αυτονομία του.

Η τιμή του διαμορφώθηκε στα 5.495 € μετρητοίς πλέον Τ.Τ.

Εναλλακτικά παρέχεται η δυνατότητα 18μηνου επιδοτούμενου χρηματοδοτικού ή 12μηνης άτοκης εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας.
Θα το βρείτε σε όλα τα σημεία πώλησης Kymco ανά την Ελλάδα σε Λευκό (Ghost White Matt) ή Μαύρο (Diamond Black) χρώμα.