FAQ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γενικά

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία;

Η MOTOTREND S.A. αναγνωρίζοντας τη σημασία της επικοινωνίας με τους καταναλωτές, παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας αναφορικά με πωλήσεις, θέματα δικτύου, after sales κ.α. με τους παρακάτω τρόπους:

 

Τηλεφωνικά στο 210 2585991 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00

Ηλεκτρονικά στο info@kymco.gr

 

Στοχεύοντας στην συντομότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση των αιτημάτων, συστήνουμε την ηλεκτρονική επικοινωνία στην οποία θα πρέπει να αναφέρετε τα στοιχεία του οχήματος (μοντέλο, αριθμό πλαισίου, ημ/νια αγοράς & χλμ.), τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο & τηλέφωνο επικοινωνίας) και περιγραφή του αιτήματος.

 

Εγγυόμαστε την συντομότερη δυνατή απάντηση στο αίτημα σας.

Πως μπορώ να κάνω δοκιμή (test ride) σε κάποιο μοντέλο που με ενδιαφέρει;

Λόγω της πληθώρας των μοντέλων, δεν είναι εφικτό να υπάρχουν όλα διαθέσιμα για δοκιμή. Παρέχεται η δυνατότητα οδήγησης κάποιων μοντέλων στο κεντρικό μας κατάστημα ή σε καταστήματα του δικτύου.

Απαιτείται επικοινωνία για επιβεβαίωση και ραντεβού.

 

Μπορείτε να δείτε τα διαθέσιμα μοντέλα εδώ

Πότε θα είναι διαθέσιμο ένα νέο μοντέλο στην Ελλάδα;

Νέα μοντέλα που παρουσιάζονται σε διεθνείς εκθέσεις εισάγονται σύμφωνα με τον εργοστασιακό προγραμματισμό διάθεσης τους ο οποίος διαφέρει από αγορά σε αγορά.

 

Πληροφορίες για τον ακριβή χρόνο διάθεσής τους στην Ελληνική αγορά, παρέχονται μόνο μέσω των ανακοινώσεων της εταιρείας στα μέσα.

Πότε θα μου παραδοθεί ένα όχημα που δεν υπάρχει στο κατάστημα απ’ όπου το έχω παραγγείλει;

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο κάποιο όχημα σε κατάστημα του δικτύου μας, η MOTOTREND SA δεν μπορεί να διασφαλίσει τον ακριβή χρόνο παράδοσής, που εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα στις κεντρικές αποθήκες και τον τόπο παράδοσης.

Αρμόδιο για οποιαδήποτε πληροφόρηση είναι το κατάστημα.

 

Τα έγγραφα για την ταξινόμηση του οχήματος παραδίδονται μόνο μετά την εξόφληση της αξίας του.

Που μπορώ να βρω οδηγίες χρήσης για το KYMCO μου;

Κάθε όχημα συνοδεύεται από βιβλίο οδηγιών χρήσης που παρέχει πληροφορίες ασφαλείας, πληροφορίες σχετικά με τον σωστό τρόπο χρήσης του, αλλά και πληροφορίες σχετικά με τη συντήρησή του.

 

Σε περίπτωση απώλειας του, μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο σε μορφή pdf από εδώ

Με τι δίπλωμα οδηγούνται τα ΑΤV;

Μέχρι 50 κυβικά οδηγούνται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (ΑΜ).

Τα μεγαλύτερα από 50 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Τι ισχύει για τροποποιήσεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά του KYMCO μου;

H ΚΥΜCO δεν συνιστά την μετατροπή, με οποιοδήποτε τρόπο, των τεχνικών χαρακτηριστικών των οχημάτων που παράγει, για λόγους ασφαλείας και συμμόρφωσης με την Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου βάσει της οποίας έχει εγκριθεί η κυκλοφορία ενός μοντέλου στη Ευρώπη.

 

Οι επεμβάσεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων αναιρεί την κάλυψη της εγγύησης.

Πως γίνεται το στρώσιμο στο νέο μου KYMCO;

Υπάρχουν οδηγίες στο βιβλίο οδηγιών χρήσης που συνοδεύει κάθε όχημα KYMCO.

Σε περίπτωση απώλειάς του, μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο σε μορφή pdf από εδώ

Που μπορώ να βρω τον κωδικό χρώματος του οχήματος μου;

Ο κωδικός χρώματος κάθε μοντέλου αναγράφεται στην ιστοσελίδα μας στη σελίδα κάθε μοντέλου στα διαθέσιμα χρώματα.

Αντιμετωπίζω ένα τεχνικό θέμα, τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά απευθυνθείτε στο συνεργαζόμενο συνεργείο στο οποίο έχετε αναθέσει τη συντήρηση του οχήματος σας.

Ένα δίκτυο 160 συνεργαζόμενων συνεργείων σε όλη την Ελλάδα είναι έτοιμο να σας εξυπηρετήσει. Βρείτε το πλησιέστερο σημείο τεχνικής εξυπηρέτησης εδώ

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα αποστέλλοντας το μήνυμά σας στο info@kymco.gr

 

Λάβετε υπ’ όψη σας ότι τις περισσότερες φορές η διάγνωση ενός τεχνικού ζητήματος απαιτεί τον επιτόπου έλεγχο του οχήματος από ειδικευμένο τεχνικό.

Πωλήσεις

Πως μπορώ να μάθω αν είναι διαθέσιμο το μοντέλο που με ενδιαφέρει καθώς και τα διαθέσιμα χρώματα του;

Τα χρώματα στα οποία διατίθεται κάποιο μοντέλο, μπορείτε να τα δείτε στην ιστοσελίδα μας στη σελίδα του μοντέλου.

Διαθεσιμότητα μπορείτε ελέγξετε από τους συνεργάτες μας ή επικοινωνώντας μαζί μας.

Που μπορώ να δω το μοντέλο για το οποίο ενδιαφέρομαι;

Στα καταστήματα του δικτύου μας υπάρχουν μοντέλα προς επίδειξη. Λόγω όμως της πληθώρας των μοντέλων αλλά και των ιδιαιτεροτήτων κάθε περιοχής, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα μοντέλα και σε όλα τα χρώματα.

 

Στην Αθήνα, στην κεντρική έκθεση της εταιρείας στη Ν. Φιλαδέλφεια υπάρχουν προς επίδειξη τα περισσότερα μοντέλα.

Μπορώ να ανταλλάξω το μεταχειρισμένο μου δίκυκλο με ένα καινούργιο KYMCO;

Υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής μεταχειρισμένου με ένα καινούργιο ΚΥΜCO μέσω του δικτύου των συνεργατών μας.

 

Η εκτίμηση της υπολειπόμενης αξίας και όλη η διαδικασία ανταλλαγής είναι προϊόν συμφωνίας σας με τον εκάστοτε συνεργάτη, χωρίς η MOTOTREND SA να παρεμβάλλεται σε αυτή με οποιοδήποτε τρόπο.

Μπορώ να κάνω αγορά απευθείας από τα κεντρικά ή πρέπει να απευθυνθώ σε κάποιον αντιπρόσωπο στο δίκτυο;

Υπάρχει δυνατότητα αγοράς οχήματος από το κεντρικό κατάστημα της εταιρείας μας.

Για την καλύτερη υποστήριξη σας, σας συνιστούμε να προτιμάτε τα καταστήματα της περιοχής σας για τις αγορές σας.

Μπορώ να αγοράσω ένα καινούργιο KYMCO με δόσεις;

Υπάρχει η δυνατότητα τμηματικής αποπληρωμής της αξίας ενός καινούργιου οχήματος KYMCO με πιστωτική κάρτα με άτοκες δόσεις ή με τραπεζική χρηματοδότηση.

 

Επιπρόσθετα οι συνεργάτες μας, είναι δυνατόν να προσφέρουν και άλλους τρόπους αποπληρωμής στους οποίους η MOTOTREND SA δεν παρεμβάλλεται με οποιοδήποτε τρόπο.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω; Μπορώ να χρηματοδοτηθώ για την αγορά οχήματος;

Στο κεντρικό κατάστημα της MOTOTREND SA είναι δυνατή η εξόφληση προϊόντων και υπηρεσιών με μετρητά (μέχρι το επιτρεπόμενο όριο), κάρτες (και με δόσεις για οχήματα) και τραπεζική χρηματοδότηση (προκειμένου για οχήματα).
Ειδικά για την εξόφληση οχημάτων παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης με πιστωτική κάρτα ή τραπεζική χρηματοδότηση και απ’ όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα κατόπιν on line αίτησης.

 

Για τους τρόπους εξόφλησης προϊόντων και υπηρεσιών που τιμολογούνται από τα καταστήματα του δικτύου, θα πρέπει να ενημερωθείτε από τα ίδια.

Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για τραπεζική χρηματοδότηση;

Α)  Για 12μηνη άτοκη χρηματοδότηση με πιστωτική κάρτα.

Δεν απαιτούνται κάποια δικαιολογητικά εκτός από το να υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα.

 

Β)  Για Τραπεζική χρηματοδότηση (επιδοτούμενη ή έντοκη) τα δικαιολογητικά που χρειάζονται είναι

1. Ταυτότητα
2. Εκκαθαριστικό
3. Ένα από τα παρακάτω

• Απόδειξη μισθοδοσίας τελευταίου μήνα με σφραγίδα και υπογραφή εργοδότη για μισθωτό.
• Εκτύπωση “Στοιχείων Μητρώου” απο το taxis για ελεύθερο επαγγελματία.
• Απόκομμα σύνταξης τελευταίου τριμήνου για συνταξιούχο.

4. Λογαριασμό σταθερού ή κινητού τηλεφώνου στο όνομά σας, που να δείχνει το νούμερο του τηλεφώνου και τη διεύθυνση κατοικίας.

Μπορώ να παραγγείλω ένα μοντέλο που δεν εισάγεται επίσημα στην Ελλάδα;

Η KYMCO σαν ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές οχημάτων στον κόσμο, κατασκευάζει μια πληθώρα μοντέλων. Πολλά από αυτά δεν είναι διαθέσιμα σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία για λόγους προδιαγραφών, εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής κ.α.

 

Κρίνεται ασύμφορη η μεμονωμένη εισαγωγή κατόπιν παραγγελίας ενός μοντέλου, καθώς απαιτείται να γίνει η διαδικασία έγκρισης τύπου αλλά και η προετοιμασία του after sales (παροχή αντ/κών, τεχνική υποστήριξη κλπ).

After Sales

Τα Γνήσια Ανταλλακτικά KYMCO είναι κατασκευασμένα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ώστε να ανταποκρίνονται στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου.
Έχουν άψογη εφαρμογή και διασφαλίζουν την ασφάλεια οχήματος και αναβάτη, μέσα από εξαντλητικές δοκιμές που έχει πραγματοποιήσει ο κατασκευαστής. Προσφέρονται σε ανταγωνιστικές τιμές εξασφαλίζοντας μοναδική σχέση κόστους/απόδοσης.
Η εταιρεία διαθέτει κεντρική αποθήκη στην Αθήνα αλλά παράλληλα καταστήματα του δικτύου σε ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, ΠΑΤΡΑ, ΒΟΛΟ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, ΚΩ, λειτουργούν σαν τοπικά κέντρα διανομής αντ/κών με σημαντικό απόθεμα.
H ΜΟΤΟTREND SA διαθέτει το e-parts, (ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης ανταλλακτικών), στο οποίο έχουν πρόσβαση όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα του δικτύου μας.

Πως μπορώ να μάθω εάν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο ανταλλακτικό;

Λόγω της πληθώρας των μοντέλων και των ανταλλακτικών, σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε τον κωδικό του ανταλλακτικού, ο καλύτερος τρόπος είναι να επισκεφθείτε το τμήμα ανταλλακτικών μας στην Αθήνα ή οποιοδήποτε συνεργαζόμενο κατάστημα σε όλη την Ελλάδα.

 

Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης ανταλλακτικών (e-parts), παρέχεται η δυνατότητα στα συνεργαζόμενα καταστήματα να ελέγξουν την διαθεσιμότητα ενός ανταλλακτικού αλλά και την αναμενόμενη ημερομηνία παραλαβής του σε περίπτωση που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο.

 

Εναλλακτικά

 

Α) Αποστέλλοντας e-mail στο info@kymco.gr δίνοντας επαρκείς πληροφορίες για το μοντέλο (δίνοντας και αριθμό πλαισίου), το ανταλλακτικό και το χρώμα.

Β) Τηλεφωνώντας στο τμήμα ανταλλακτικών μας στο τηλ. 2102585991 Δευτέρα-Παρασκευή 12:00-14:00

Πως μπορώ να μάθω πόσο κοστίζει ένα ανταλλακτικό;

Προτεινόμενες τιμές λιανικής για όλα τα ανταλλακτικά KYMCO είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα μας εδώ και ισχύουν σύμφωνα με την αναγραφόμενη ημερομηνία ενημέρωσης.

 

Επίσης στην ιστοσελίδα μας, στη σελίδα κάθε μοντέλου υπάρχουν οι τιμές των αναλώσιμων ανταλλακτικών συντήρησης.

 

Οι προτεινόμενες τιμές πώλησης περιλαμβάνουν ΦΠΑ και ισχύουν για αγορά από το τμήμα ανταλλακτικών μας στην Αθήνα. Ενδέχεται οι τιμές αυτές να επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς από τα καταστήματα της επαρχίας, καθώς και με εργασία σε περίπτωση που τοποθετηθούν στο όχημα σας από το συνεργείο του καταστήματος.

 

Ισχύουν οι προτεινόμενες τιμές πώλησης ανταλλακτικών σε όλα τα καταστήματα;

Οι προτεινόμενες τιμές πώλησης περιλαμβάνουν ΦΠΑ και ισχύουν για αγορά από το τμήμα ανταλλακτικών μας στην Αθήνα καθώς και από τα περισσότερα καταστήματα των συνεργατών μας.

Ενδέχεται οι τιμές αυτές να επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς από τα καταστήματα της επαρχίας, καθώς και με εργασία σε περίπτωση που τοποθετηθούν στο όχημα από το συνεργείο του καταστήματος.

 

Καθώς οι εναρμονισμένες πρακτικές επιχειρήσεων απαγορεύονται, οι χρεώσεις ανταλλακτικών (χωρίς μεταφορικά και εργασία τοποθέτησης) μπορεί να διαφέρουν από κατάστημα σε κατάστημα καθώς προσδιορίζονται από τον ελεύθερο ανταγωνισμό μεταξύ τους.

 

Συγκρίνεται τις τιμές χρέωσης με τον ενδεικτικό τιμοκατάλογο και επιλέξτε το κατάστημα με τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές για τις αγορές σας.

Πως μπορώ να προμηθευτώ ένα αντ/κό;

Α) Επισκεπτόμενος το τμήμα ανταλλακτικών μας στην Αθήνα Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-15:00

Β) Επισκεπτόμενος οποιοδήποτε συνεργαζόμενο κατάστημα σε όλη την Ελλάδα.

Πως μπορώ να ξεχωρίσω ένα γνήσιο αντ/κό KYMCO;

Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά της KYMCO έχουν το λογότυπο της εταιρείας (KYMCO) τυπωμένο ή χαραγμένο. Επίσης στη συσκευασία τους αναγράφεται ο εργοστασιακός κωδικός και η ημερομηνία παραγωγής.

Επιπλέον, μπορεί κάποιο ανταλλακτικό να έχει τυπωμένο και το λογότυπο του κατασκευαστή του π.χ. YUASA για μπαταρίες, αλλά οπωσδήποτε θα έχει και το λογότυπο της KYMCO.

 

Mόνο τα ανταλλακτικά με το λογότυπο KYMCO, είναι αυτά που έχουν παραχθεί με τις προδιαγραφές που ορίζει η KYMCO.

Οι προδιαγραφές αυτές τις περισσότερες φορές διαφέρουν από αυτές με τις οποίες κατασκευάζουν οι OEM κατασκευαστές τα aftermarket εξαρτήματα.

Service

Αν και τα KYMCO είναι κατασκευασμένα με υψηλότατες προδιαγραφές, ο περιοδικός έλεγχος και η συντήρησή τους είναι απαραίτητα ώστε να διατηρηθούν σε άριστη κατάσταση.
Η σωστή συντήρηση του KYMCO σας είναι η καλύτερη εγγύηση για την ασφάλεια σας και την διατήρηση της μεταπωλητικής του αξίας, ενώ σας απαλλάσσει από ανεπιθύμητες ζημιές που μπορεί να προκύψουν από πλημμελή συντήρηση.

Πότε πρέπει να κάνω το πρώτο σέρβις και κάθε πότε τα επόμενα;

Τα διαστήματα σέρβις βάσει χιλιομέτρων ή χρόνου χρήσης αναγράφονται στο βιβλίο οδηγιών χρήσης που συνοδεύει κάθε όχημα KYMCO αλλά και στο επικαιροποιημένο πρόγραμμα συντήρησης που υπάρχει αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας, στη σελίδα κάθε μοντέλου.

Που μπορώ να κάνω σέρβις στο KYMCO μου;

Το κεντρικό συνεργείο της εταιρείας στη Ν. Φιλαδέλφεια και ένα δίκτυο 160 συνεργαζόμενων συνεργείων σε όλη την Ελλάδα ειναι έτοιμα να σας εξυπηρετήσουν.

Βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς σημείο τεχνικής εξυπηρέτησης εδώ

Ποιές είναι οι μέρες και ώρες λειτουργίας των συνεργείων;

Το κεντρικό συνεργείο λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00

Για το ωράριο των συνεργαζόμενων συνεργείων επικοινωνήστε μαζί τους.

Ποιες εργασίες συντήρησης πρέπει να γίνουν στο KYMCO μου;

Κάθε όχημα συνοδεύεται από βιβλίο οδηγιών χρήσης που περιέχει το αναλυτικό πρόγραμμα συντήρησής του.

Επίσης στη σελίδα κάθε μοντέλου στη ιστοσελίδα μας, υπάρχει αναρτημένο το επικαιροποιημένο πρόγραμμα συντήρησης τους.

Πόσο θα στοιχίσει το σέρβις;

Στο βιβλίο οδηγιών χρήσης αλλά και στην ιστοσελίδα μας, στη σελίδα κάθε μοντέλου, υπάρχει αναρτημένο το επικαιροποιημένο πρόγραμμα συντήρησης με όλες τις πληροφορίες για τις απαιτούμενες εργασίες, τις τιμές των γνήσιων αναλώσιμων ανταλλακτικών, καθώς και τον εκτιμώμενο χρόνο εργασίας για κάθε σέρβις.

Μπορείτε έτσι να έχετε εκτίμηση του κόστους κάθε σέρβις χρησιμοποιώντας τα γνήσια ανταλλακτικά, αλλά και να επιλέξετε το συνεργείο με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές.

 

Διευκρινίζουμε ότι τα συνεργαζόμενα συνεργεία, είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις στις οποίες η KYMCO παρέχει τεχνική πληροφόρηση και εκπαίδευση. Οι τιμές χρέωσης των εργασιών που προσφέρουν, καθορίζονται από τα ίδια ή από τα σωματεία τους.

Είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένο πίνακα με τη χρέωση των εργασιών που κάνουν ή με τη τιμή της εργατοώρας που χρεώνουν.

 

Το κόστος της εργατοώρας στο κεντρικό συνεργείο της εταιρείας είναι 28 Ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Ποιό λιπαντικό να χρησιμοποιήσω;

Η χρήση ενός καλού λιπαντικού σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι σημαντική για την καλή λειτουργία και τη μακροζωία του κινητήρα.

 

Η εταιρεία συστήνει τη χρήση λιπαντικών και προϊόντων φροντίδας SILKOLENE  που είναι η εξειδικευμένη μάρκα για τα προϊόντα μοτοσυκλέτας του Γερμανικού κολοσσού κατασκευής λιπαντικών, FUCHS.

Τα SILKOLENE  έχουν ελεγχθεί από τους ειδικούς που έχουν κατασκευάσει και τον κινητήρα σας και παρέχουν την καλύτερη δυνατή προστασία από φθορές στα εξαρτήματα του, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν τη μέγιστη διάρκεια ζωής του.

Εγγυήσεις

Παρά την εφαρμογή τελευταίας τεχνολογίας και υψηλότατων προδιαγραφών ποιότητας σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας των οχημάτων, σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η εργοστασιακή εγγύηση KYMCO έχει σκοπό να το αποκαταστήσει διασφαλίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη σας στη μάρκα.
Όλα τα οχήματα κατασκευής KYMCO που διανέμονται από τη MOTOTREND SA καλύπτονται από αυτή την εργοστασιακή εγγύηση.

Ποιες είναι οι παροχές εγγύησης για τα οχήματα ΚΥΜCO;

Μπορείτε να δείτε όλους τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης στο βιβλίο εγγύησης και σέρβις που συνοδεύει το όχημα σας, αλλά και να τους κατεβάσετε σε μορφή PDFαπό εδώ

Αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Το καλύπτει η εγγύηση;

Μπορείτε να δείτε όλους τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης στο βιβλίο εγγύησης και σέρβις που συνοδεύει το όχημα σας, αλλά και να τους κατεβάσετε σε μορφή PDF  από εδώ

Πως θα επισκευάσω το όχημά μου σε περίπτωση βλάβης που καλύπτεται από την εγγύηση;

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αίτησης εγγυήσεων (e-claim) είναι διαθέσιμη σε όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

 

Θα πρέπει να απευθυνθείτε το συντομότερο σε ένα από αυτά, προκειμένου να πιστοποιηθεί το πρόβλημα και να εκτελεστεί η διαδικασία που ορίζει ο κατασκευαστής για την κάλυψη σας.

Έχασα το βιβλιαράκι της εγγύησης. Μπορεί να εκδοθεί άλλο;

Το βιβλίο αυτό είναι μοναδικό για κάθε όχημα και δεν αντικαθίσταται σε περίπτωση απώλειας.

Μπορείτε να δείτε όλους τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης εδώ