Νέα γενιά κινητήρων G5 από την KYMCO!

Oι μηχανικοί της Kymco δημιούργησαν μια νέα γενιά κινητήρων με την κωδική ονομασία “G5″, σε μια προσπάθεια να θέσουν νέα πρότυπα στη συνολική απόδοση των scooter.

Τα εξελιγμένα αυτά κινητήρια σύνολα χαρακτηρίζονται από υψηλές επιδόσεις με ταυτόχρονη σημαντική μείωση στους τομείς της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.
Αυτοί οι νέοι, περιορισμένων διαστάσεων και εξαιρετικά ελαφρείς κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι αρχικά σε 125 και 300 κυβικά εκατοστά, ενώ σύντομα θα υπάρξει και μια έκδοση στα 200.

Στην μεγάλη του εκδοχή, ο υπερσύγχρονος αυτός κινητήρας διαθέτει χωρητικότητα 298,9 κ.εκ. και έχει σχεδόν απόλυτα τετράγωνες διαστάσεις (72,7 χ 72 χλστ.), προκειμένου να επιτυγχάνει την καλύτερη δυνατή απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών του.

Μια ματιά στα συστατικά στοιχεία των “G5″ αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι η προσοχή των μηχανικών της Kymco έχει επικεντρωθεί στην απόδοση του κινητήρα.
Κάθε μέρος του, κινούμενο ή μη, έχει σχεδιαστεί εκ νέου και για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά που μειώνουν στο ελάχιστο τις απώλειες.

Έτσι, επιτυγχάνονται καλύτερες αποδόσεις ενώ η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

Η κεφαλή είναι τετραβάλβιδη και οι βαλβίδες παίρνουν την κίνησή τους από ένα επικεφαλής εκκεντροφόρο με ρουλεμάν, επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό τη μείωση των απωλειών τριβής της τάξης του 20% με 30%, σε σχέση με άλλους κινητήρες αυτού του κυβισμού, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται αθόρυβη λειτουργία και μειωμένοι κραδασμοί.

Η επιφανειακή κάλυψη των ελατηρίων του εμβόλου από νιτρίδιο του χρωμίου συμβάλλει σε μια μείωση των τριβών κατά 12% σε σχέση με τα παραδοσιακά ελατήρια.

Συνολικά, ο νέος κινητήρας «G5-300cc» εξασφαλίζει αυξημένη ιπποδύναμη περίπου 10% σε σχέση με τους πιό δυνατούς κιντητήρες αντίστοιχου κυβισμού, πλησιάζοντας σε απόδοση αυτούς της μεγαλύτερης κατηγορίας των 400 cc.

Στην όλη καλή λειτουργία του συνόλου συμβάλει σημαντικά η γρήγορη απαγωγή θερμότητας του κινητήρα, που επιτυγχάνεται με τη νέα σχεδίαση των καναλιών κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού.

Τέλος, η μετάδοση έχει επανασχεδιαστεί, προκειμένου να προσαρμοστεί στις επιδόσεις του νέου κινητήρα G5, με νέα ράουλα και ιμάντες από υλικά που είναι πιό ανθεκτικά και αξιόπιστα.

Έτσι, αυξάνονται κατά πολύ τα διαστήματα των service, κάτι που επιφέρει σημαντική μείωση στο κόστος χρήσης.

Το Downtown 300i, που μόλις παρουσιάστηκε, είναι το πρώτο μοντέλο που εξοπλίζεται με τον νέο κινητήρα γενιάς G5, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και αρκετά αλλά νέα μοντέλα,εξοπλισμένα με τους κινητήρες αυτής της εξαιρετικά προηγμένης γενιάς.